Шановні учні !
Завдання 27.04-30.04
5 клас
Математика: Починаємо повторення.
Розв’язати приклади:
1.
Склади вираз: від суми чисел а і 42,3 відняти різницю чисел 15,7 і b. Обчисли
значення виразу, якщо а = 3,7; b = 2,3.
2. Знайди значення
виразу:
1) (120,21 – 37,59) : 34 + 5,43 ∙ 19;
2) (8,57 + 9,585 : 4,5) ∙ 3,8 – 42,7 : 4.
3) (5,02 – 3,89) ∙ 29 +
0,27 : 18;
4) (32,526 : 3,9 +
2,26) ∙ 5,4 – 47,2 ∙ 0,5.
4. На скільки сума чисел 19,4 і 4,72 більша за різницю цих самих
чисел?
Інформатика: відео урок Вивчаємо програмування у
середовищі Sсratch 1.4 - https://www.youtube.com/watch?v=s_2OiVA58mE&fbclid=IwAR3HaZcvlgAuvyShGDVNp5N96xLM76Z6Av-rtPF8rUqh5mRYpjP_FNdZEv4
Математика: Починаємо повторення.
Розв’язати рівняння:
1) 3(2х – 5) = 5х + 3;
2) 2(у - 6) – 3y = 4y – y;
3) 2(x + 1,5) – 2 = x – 3;
4) 5,6х – 6 + 1,4x = 2,5(х -
1);
5) -0,3(3 - х) = 0,3х + 0,3(5х + 2);
Інформатика: Вивчаємо програмування у середовищі
Sсratch 1.4 –
Прочитати параграф в підручнику Розв’язування системи рівнянь способом додавання, розглянути
розв’язані в параграфі приклади і виконати завдання:
Завдання 1.
1. Складіть
які-небудь систему рівнянь, що має розв'язків х=-2; у=1.
2. Складіть
яку-небудь систему рівнянь, що має розв'язок (3;-1).
3.
Скільки розв'язків має система рівнянь:
а). х-2у=-3;
2х-4у=-6.
б). 3х-у=2;
6х-2у=-3.
Прочитати параграф «Задачі на побудову» та надіслати фото
з виконаними малюнками за відео уроком.
Інформатика: читати
параграф «Алгоритми з повторенням»
8 клас
Продивитися урок 4-6 та розв’язати за зразком задачі:
1.Два
робітники, працюючи разом виконали виробниче завдання за 24
годин. За скільки годин може виконати це завдання кожен робітник, працюючи
самостійно, якщо один з них може це зробити на 14
годин швидше за другого.
2.Перша
труба заповнює водою резервуар об'єм якого дорівнює 30
м3 на 15 хвилин швидше ніж друга труба. Скільки
кубічних метрів води проходить за годину з кожної труби, якщо першої за годину
проходить на 30м3 більше
ніж з другої.
Розв’язати задачу:
1.Сторони праралелограма 10 см та 12 см. Висота,
проведена до меншої сторони 5 см. Знайти висоту проведену до більшої сторони.
2.Сторони праралелограма 6 см та 8 см, а гострий кут між
ними 30 градусів. Знайти площу паралелограма.
Інформатика: відео урок https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=EJSdvlCokuc&feature=emb_logo&fbclid=IwAR3AIixarbMEPH2mijh5W9E_BV-j-rzVpjwX60Ra2f8uLfMKYO0kFYBoQBs
9 клас
Повторити Нерівності. Розв’язати завдання(в зошиті є
подібні):
1)(х+6)(х-3) ³ х+17
2)(3х-2)(х+3)³2х2+12
Геометрія: Починаємо
повторення. Повторити Координати відрізка. Розв’язати завдання(в зошиті є
подібні):
1.Обчисліть
периметр і діагоналі чотирикутника ABCD, якщо А(-1;3), В(1;5), С(3;3), D(1;1).
2.Знайти координати кінця В(x2 ;y2 ) відрізка АВ, якщо А(6;-3) і середина відрізка –точка
О(-4;-3)
Інформатика: відео урок
Створити заготовку сайту в Гугл, скинути посилання.
Немає коментарів:
Дописати коментар