Завдання 21.04-24.04
5 клас
Розв’язати задачі:
1.Цукровий буряк містить 10 % цукру. Скільки кілограмів
цукрових буряків треба переробиш, щоб одержати 4 кг цукру?
2.За
три дні продали 320 коробок цукерок. За перший день продали 40 % цієї
кількості, за другий — 50% решти.
Скільки коробок цукерок продали за третій день?
3.Твердий припой для паяльних робіт — сплав, який містить
45 % срібла, 30 % міді і 25 % цинку. Скільки тонн міді слід взяти, щоб
приготувати 9 т твердого припою?
Інформатика: відео урок Вивчаємо програмування у
середовищі Sсratch 1.4 - https://www.youtube.com/watch?v=s_2OiVA58mE&fbclid=IwAR3HaZcvlgAuvyShGDVNp5N96xLM76Z6Av-rtPF8rUqh5mRYpjP_FNdZEv4
Скачати програму Скрейч та зробити проект як у відео.
Надіслати скрін проекту.
6 клас
Математика: відео урок https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=VokyPjUJ9-g&fbclid=IwAR0c-XWAkkP6nqOkO6PypKtVaiN4p-58eV9wDSDZ2---iNz3G0uTtOsjkew
Розв’язати рівняння: 1.(2x−12)−(6−x)=0
2. 2,3х-5=7-0,1х
3. а)
6х – 12 = 5х +
4; б) х + 3 = x + 5;
в)
21 · (4 – 6y) = y – 42;
г)
-5 · (3а + 1) – 11 = -16.
Інформатика: Вивчаємо програмування у середовищі
Sсratch 1.4 –
Скачати програму Скрейч та зробити проект як у відео.
Надіслати скрін проекту.
7 клас
Прочитати параграф в підручнику Розв’язування системи рівнянь способом додавання, розглянути
розв’язані в параграфі приклади і виконати завдання:
Завдання 1. Розв'язати систему (фігурні дужки для обох рівнянь )
рівнянь методом додавання
{3x−y=9,
2x+y=11.
Завдання . Розв'язати першу систему методом додавання, а другу – методом підстановки
Прочитати параграф «Вписаний в коло трикутник», «Описаний
навколо кола трикутник», повторити теореми та означення, розв’язати задачі:
1.Знайдіть
радіус кола (у см2), описаного навколо прямокутного рівнобедреного
трикутника з гіпотенузою 10 см.
2.Знайдіть
діаметр кола (у см), вписаного в трикутник, сторони якого дорівнюють 15 см, 13
см, 4 см.
Інформатика: читати
параграф «Алгоритми з розгалуженням»
8 клас
Продивитися урок 1-3 та розв’язати за зразком задачі:
1.Із села А в село В відстань між якими 60 км.
велосипедист проїхав з певною швидкістю, а повертався зі швидкістю на 4 км/год
більшою і витратив на 1 год. менше ніж на шлях з села А в село В. Знайдіть
початкову швидкість велосипедиста.
2. Човен пройшов 10
км за течією річки і 6 км проти течії річки, витративши
на весь шлях 5год. Швидкість течії становить 2
км/год. Знайти швидкість руху човна за течією.
Геометрія: відео урок https://www.youtube.com/watch?v=AZG6RxwJYLQ&fbclid=IwAR0oAqFdVgaVwqMRynvfsEhs2_V9a-VNPDmJEj1wFzVqiAcEc6ymyUGNWnY
Розв’язати задачу:
Висота,
проведена з вершини прямого кута трикутника, дорівнює 6см,
гострий кут дорівнює 60о. Знайдіть сторони трикутника
Закінчити
речення:
1. Синус кута дорівнює
відношенню протилежного катета до... ;
2. cos 30o = …;
3. Сума квадратів
катетів дорівнює… ;
4. Прилеглий катет
дорівнює добутку гіпотенузи на… ;
5. Тангенс кута
дорівнює відношенню протилежного катета до… ;
6. Гіпотенуза
дорівнює відношенню протилежного катета до…
9 клас
Алгебра: Починаємо
повторення. Повторити Геометричну та алгебраїчну прогресії. Розв’язати
завдання(в зошиті є подібні):
1. a10 = 20; d = –1. Знайдіть a7, S12.
2. Обчислити шостий член геометричної прогресії
5; 10; 20; ...Знайти суму десяти членів.
5; 10; 20; ...Знайти суму десяти членів.
3. В арифметичній прогресії a5=14,91
a9=20,11.знайти суму двадцяти членів.
Геометрія: Починаємо
повторення. Повторити Вектори. Розв’язати завдання(в зошиті є подібні):
1.Знайдіть кут між стороною АС і медіаною
ВМ трикутника АВС, якщо А(-3; -5; 1), В(-4; -1; -2) і С(3; 3; 1)
2. Знайдіть довжину
діагоналі АС паралелограма ABCD, якщо А (2; - 6; 0), В (-4; 8; 2), D (0;-12;0).
Інформатика: відео урок https://www.youtube.com/watch?v=zs5m49Ypgi0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR17tsoZ5_X60hNJhopXetf1L3past4k-Eluw8zQlqQvfIvGNGn3OcpWY0o
Скачати програму Інкспейс, намалювати за зразком
будиночок.
Створити заготовку сайту в Гугл, скинути посилання.
Немає коментарів:
Дописати коментар