Шановні учні!
Починаючи з цього тижня, готуємося до контрольних робіт, повторюємо формули, основний теоретичний матеріал вкінці кожного розділу. Працюємо з підручником та зошитом.
Контрольні роботи буду виставляти поетапно для кожного класу.
На цьому тижні пишуть контрольні роботи учні 5 та 9 класу.
Підсумкова контрольна робота
з геометрії
9 клас
1 варіант
1. Знайдіть периметр
квадрата, якщо його площа дорівнює: 64 см2
А) 36 см
|
Б) 18 см
|
В) 128 см
|
Г) 32 см
|
2. У трикутнику ABC знайдіть сторону AC, якщо <В=30°, <С=45°,
сторона АВ дорівнює:
5*корінь з 2 (см)
А) 2,5 см
|
Б) 7 см
|
В) 3,5 см
|
Г) 5 см
|
3. Знайдіть
модуль вектора ā , якщо: ā (-3;4)
А) 10
|
Б) 7
|
В) 14
|
Г) 5
|
4. Обчисліть
об’єм прямої призми з бічним ребром, що дорівнює 20 см, якщо в її основі лежить
: ромб, діагоналі якого 6 см і 8
см.
А) 480 см3
|
Б) 240 см3
|
В) 960 см3
|
Г) 320 см3
|
5. Точка С
– середина відрізка АВ. Знайдіть координати точки В, якщо:А (-4;5) ; С (3;-6)
6. Знайдіть
площу рівностороннього трикутника, навколо якого описано коло радіуса:
3 см
Достатній рівень ( 3 бали)
7. Знайдіть
основу рівнобедреного трикутника, в якому бічна сторона і медіана, проведена до
неї, відповідно дорівнюють:
8 см, 6 см
8. Знайдіть
координати вершини А паралелограма ABCD, якщо:
В(3;1)
; С(6;-2) ; D(-3;-2)
Високий
рівень ( 3 бали)
9. Різниця
основ прямокутної трапеції дорівнює 18 см. обчисліть площу трапеції, якщо:
1 варіант: менша діагональ трапеції дорівнює 26 см, а бічні
сторони відносяться як 4 : 5.
2 варіант: більша діагональ трапеції дорівнює 40 см, а бічні
сторони відносяться як 5 : 4.
з математики
5 клас
1.Знайдіть значення виразу і округліть його до десятих
(8 – 1,6) × 4,5 + 0,9728 : 3,2.
2°. Катер плив 1,4 год. за течією річки і 0,6 год. проти течії, подолавши всього 32,8 км. З якою швидкістю катер плив за течією, якщо проти течії він плив зі швидкістю 15 км/год.?
3°. Розв'яжіть рівняння 9,6х – 7,8х + 0,55 = 1.
4*. Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 5,4 см, що дорівнює його довжини, а висота становить 32% довжини. Обчисліть об'єм паралелепіпеда.
Немає коментарів:
Дописати коментар