вівторок, 21 квітня 2020 р.

Завдання 21.04-24.04



5 клас
Математика: відео урок https://www.youtube.com/watch?v=0xA7AGTjuXQ  
Розвязати задачі:
1.Цукровий буряк містить 10 % цукру. Скільки кілограмів цукрових буряків треба переробиш, щоб одержати 4 кг цукру?
2.За три дні продали 320 коробок цукерок. За перший день продали 40 % цієї кількості, за другий —  50% решти. Скільки коробок цукерок продали за третій день?
3.Твердий припой для паяльних робіт — сплав, який містить 45 % срібла, 30 % міді і 25 % цинку. Скільки тонн міді слід взяти, щоб приготувати 9 т твердого припою?
Інформатика: відео урок Вивчаємо програмування у середовищі Sсratch 1.4 - https://www.youtube.com/watch?v=s_2OiVA58mE&fbclid=IwAR3HaZcvlgAuvyShGDVNp5N96xLM76Z6Av-rtPF8rUqh5mRYpjP_FNdZEv4
Скачати програму Скрейч та зробити проект як у відео. Надіслати скрін проекту.

6 клас
Розв’язати рівняння: 1.(2x−12)−(6−x)=0 
2. 2,3х-5=7-0,1х 
3. а) 6х – 12 = 5х + 4;           б) х + 3 = x + 5;   
в) 21 · (4 – 6y) = – 42;
г) -5 · (3а + 1) – 11 = -16.

Інформатика: Вивчаємо програмування у середовищі Sсratch 1.4 –
Скачати програму Скрейч та зробити проект як у відео. Надіслати скрін проекту.

7 клас
Алгебра: відео урок  https://www.youtube.com/watch?v=JTqNhQl-hAI
Прочитати параграф в підручнику Розвязування системи рівнянь способом додавання, розглянути розв’язані в параграфі приклади і виконати завдання:
Завдання 1. Розв'язати систему (фігурні дужки для обох рівнянь ) рівнянь  методом додавання
{3x−y=9,
2x+y=11.
Завдання . Розв'язати першу систему методом додавання, а другу – методом підстановки
 


Геометрія: Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=NOXrmZ1cQ7k
Прочитати параграф «Вписаний в коло трикутник», «Описаний навколо кола трикутник», повторити теореми та означення,  розв’язати задачі:
1.Знайдіть радіус кола (у см2), описаного навколо прямокутного рівнобедреного трикутника з гіпотенузою 10 см.
2.Знайдіть діаметр кола (у см), вписаного в трикутник, сторони якого дорівнюють 15 см, 13 см, 4 см.
Інформатика: читати параграф «Алгоритми з розгалуженням»
Вивчаємо програмування у середовищі Sсratch 1.4 - https://www.youtube.com/playlist…

8 клас
Продивитися урок 1-3 та розв’язати за зразком задачі:
1.Із села А в село В відстань між якими 60 км. велосипедист проїхав з певною швидкістю, а повертався зі швидкістю на 4 км/год більшою і витратив на 1 год. менше ніж на шлях з села А в село В. Знайдіть початкову швидкість велосипедиста.
2. Човен пройшов 10 км за течією річки і 6 км проти течії річки, витративши на весь шлях 5год. Швидкість течії становить 2 км/год. Знайти швидкість руху човна за течією.
 Розв’язати задачу:
Висота, проведена з вершини прямого кута трикутника, дорівнює  6см, гострий кут дорівнює 60о. Знайдіть сторони трикутника

Закінчити речення:
1. Синус кута дорівнює відношенню протилежного катета до... ;
2. cos 30o = …;
3. Сума квадратів катетів дорівнює… ;
4. Прилеглий катет дорівнює добутку гіпотенузи на… ;
5. Тангенс кута дорівнює відношенню протилежного катета до… ;
6. Гіпотенуза дорівнює відношенню протилежного катета до…

9 клас
Алгебра: Починаємо повторення. Повторити Геометричну та алгебраїчну прогресії. Розв’язати завдання(в зошиті є подібні):
1. a10 = 20; d = –1. Знайдіть a7, S12.
2. Обчислити шостий член геометричної прогресії
5; 10; 20; ...
Знайти суму десяти членів.
3. В арифметичній прогресії a5=14,91 a9=20,11.знайти суму двадцяти членів.
Геометрія: Починаємо повторення. Повторити Вектори. Розв’язати завдання(в зошиті є подібні):
1.Знайдіть кут між стороною АС і медіаною ВМ трикутника АВС, якщо А(-3; -5; 1), В(-4; -1; -2) і С(3; 3; 1)
2. Знайдіть довжину діагоналі АС паралелограма ABCD, якщо А (2; - 6; 0), В (-4; 8; 2), (0;-12;0).
Скачати програму Інкспейс, намалювати за зразком будиночок.
Створити заготовку сайту в Гугл, скинути посилання.

 Виконавши завдання в онлайн режимі зробіть скрін результату або фото, перешліть мені на електронну адресу nadezhdanaryshkova@gmail.com або в месенджер в фейсбук https://www.facebook.com/nadezhdanaryshkova. Отримані оцінки будуть виставлені після карантину в журнал.




Немає коментарів:

Дописати коментар